אודות
תחומי פעולה וסמכויות מנכ"לית המועצה
- אחראית לביצוע מדיניות והחלטות ראש הרשות והמליאה בדרך היעילה והאפקטיבית ביותר, בכפוף לחוקים ולכללים המתחייבים
- תבצע בקרה על האגפים והמחלקות באמצעות ראשיהם, תוודא ביצוע מדיניות והחלטות ראש המועצה ותתאם ביניהם
- טיפול בתחום כ"א וגיבוש מדיניות כ"א על כל היבטיה
- תסייע לגזבר לגבש הצעת תקציב שנתית, בשיתוף מנהלי אגפים, תוך קביעת עדיפויות וקדימות בהתאם למדיניות המועצה
- תטפל בקביעת נהלי עבודה קבועים ומתואמים בכל מרחב המועצה
- תרכז את כל פעילות המועצה והכנתה לחירום ובכללם, מל"ח ופס"ח
- תרכז את כל נושא הרכש והמכרזים במועצה
- אחראית בארגון אירועים, ואירוח אורחים ומבקרים
- תסייע לראש המועצה בקשר עם מזכירי הישובים ו/או הועדים המקומיים
- תרכז את הנושאים המשפטיים הקשורים בעבודת המטה
- תרכז את רשות התמרור המקומית
- תרכז את נטיפול בנושא הביטוח של המועצה
- אחראית על כתיבת פרוטוקולים של מליאת המועצה, הנהלת המועצה, קרן עמק הירדן ועמותת חצר כנרת
- אחראית על מחלקות המועצה: ארכיון, תקשוב, תחבורה, בטחון, "בעמק וברמה"
- תטפל בכל פרויקט ונושא המוטל ע"י ראש המועצה