דלג על בר עליון

באנר ראשי

הקפת הכנרת 2013

הקפת הכנרת 2013 (הגדל)

חותרי מועדון הקיאקים הפועל עמק הירדן הקיפו את הכנרת בחתירה בקיאקים.
הקפת הכנרת הייתה בעבר מסורת במועדון וכעת היא חודשה בזכות צוות מאמנים העובד ופועל רבות למען המועדון וחותרים רבים המתמידים באימונים מתוך  הנאה, מוטיבציה והישגים.
בשישי בבוקר  בשעה מוקדמת יצאנו כ40 חותרים מגילאי 14 ועד בוגרים בעיקר בקיאקים של צוותים, זוגיות ורביעיות, מהמרכז הימי לכיוון טבריה, שם עשינו הפסקה קצרה והמשכנו ליעד  הבא גינוסר, גם שם הפסקה של מים, תדלוק ומוכנים להמשך, חוף מפרץ אמנון, בדרך עברנו קרוב לחופים  וצפינו בנוף המרהיב מהים לחופים. החותרים התמודדו היטב עם הקושי הפיזי.
במפרץ אמנון שוב הפסקה והפעם הפתעה גיורא אסתרי חיכה לנו עם קרטיבים ועידוד.
המשכנו משם בחתירה כמובן לחופי הלונה גל, חוף הגולשים, ולעין גב.
בקיבוץ עין גב התקבלנו באירוח מכל הלב, בית ילדים מאורגן לשהייה ולינת לילה, חוף סירות לאחסנת הקיאקים.
בערב הגיעו ההורים, כל משפחה עם סירים ומטעמים לארוחה גדולה ומשותפת, מהר מאוד התמלאו השולחנות בשלל מטעמים ממיטב העדות, משפחה גדולה של חותרי המועדון וההורים נהנתה מערב של ביחד מול הכנרת, לאחר הארוחה ולפני הקינוחים קיימנו טכס פרידה מבוגרי המועדון היוצאים לשנת שירות: רפאל ספיר, פלג עתיר, גוני וכטל – מורן.
ביום שבת קמנו מוקדם לארוחת בוקר של ספורטאים ושוב יצאנו בכוחות מחודשים.
עין גב – האון – מעגן ומשם  עם הרבה גאווה לימייה "הקפנו את הכנרת".
כל זה הוא סיכום של עונה מצוינת למועדון: פעילות חברתית ענפה לצד הישגים וחינוך.
תודה לצוות המאמנים: מנשה סלמן, רועי לב, דני זגרון, אבירם מזרחי.
תודה למחלקת הספורט שתומכת לאורך כל השנים.
עם תחילת הלימודים מזמין המועדון את כל הילדים להצטרף ולהיות חלק מהחוויה  והעשייה במועדון.