תחומי פעולה וסמכויות מנכ"לית המועצה

 

  1. אחראית לביצוע מדיניות והחלטות ראש הרשות והמליאה בדרך היעילה והאפקטיבית ביותר, בכפוף לחוקים ולכללים המתחייבים
     
  2. תבצע בקרה על האגפים והמחלקות באמצעות ראשיהם, תוודא ביצוע מדיניות והחלטות ראש המועצה ותתאם ביניהם
     
  3. טיפול בתחום כ"א וגיבוש מדיניות כ"א על כל היבטיה 
     
  4. תסייע לגזבר לגבש הצעת תקציב שנתית, בשיתוף מנהלי אגפים, תוך קביעת עדיפויות וקדימות בהתאם למדיניות המועצה 
     
  5. תטפל בקביעת נהלי עבודה קבועים ומתואמים בכל מרחב המועצה 
     
  6. תרכז את כל פעילות המועצה והכנתה לחירום ובכללם, מל"ח ופס"ח 
     
  7. תרכז את כל נושא הרכש והמכרזים במועצה 
     
  8. אחראית בארגון אירועים, ואירוח אורחים ומבקרים 
     
  9. תסייע לראש המועצה בקשר עם מזכירי הישובים ו/או הועדים המקומיים
     
  10. תרכז את הנושאים המשפטיים הקשורים בעבודת המטה 
     
  11. תרכז את רשות התמרור המקומית 
     
  12. תרכז את נטיפול בנושא הביטוח של המועצה 
     
  13.  אחראית על כתיבת פרוטוקולים של מליאת המועצה, הנהלת המועצה, קרן עמק הירדן ועמותת חצר כנרת 
     
  14. אחראית על מחלקות המועצה: ארכיון, תקשוב, תחבורה, בטחון, "בעמק וברמה" 
     
  15. תטפל בכל פרויקט ונושא המוטל ע"י ראש המועצה