ממשיכים לסכם שנה של מוסיקה
במרכז למוסיקה ערכו השבוע שני אירועים נהדרים: קונצרט של מקהלות פעמון ותזמורת המנדולינות וקונצרטי סיום של תוכנית 'ניגונים'
השבוע נמשכו אירועי סיום השנה של המרכז למוזיקה עמק הירדן, שסיכמו שנה עשירה של עשייה מוזיקלית ברחבי העמק.
אחד מרגעי השיא היה הקונצרט "דור לדור יביע אומר", שבו הופיעו יחד מקהלות פעמון של המרכז למוסיקה ותזמורת המנדולינות של מחלקת התרבות. שילוב הקולות והצלילים ריגש את הקהל שהגיע לבית גבריאל.
במקביל התקיימו גם קונצרטי הסיום של תוכנית "ניגונים", שבמסגרתה כ-250 תלמידות ותלמידי כיתות ד' בבתי הספר בעמק לומדים לנגן בכלים תזמורתיים במסגרת יום הלימודים, בהדרכת צוות המורים של המרכז למוזיקה.
תודה לכל התלמידים והתלמידות, המורות והמורים, המנצחים, בתי הספר והשותפים לדרך על שנה נוספת של יצירה, למידה ואהבה למוזיקה.