מקדמים את תיירות החוץ לעמק

נציגי אגף קשרי חוץ במשרד התיירות הגיעו השבוע לעמק ונפגשו עם ראש המועצה ומנכ"ל החברה לפיתוח במלון 'נבל דוד'


השבוע התקיימה פגישת עבודה בין המועצה האזורית עמק הירדן לבין נשות ואנשי אגף קשרי חוץ במשרד התיירות, במטרה לקדם את תיירות החוץ לאזור.

 

בפגישה, שנערכה במלון נבל דוד, השתתפו ראש המועצה עידן גרינבאום ומנכ"ל החברה לפיתוח עמק הירדן, מתן סומר האחראי על תחום התיירות באזור.

 

במהלך המפגש דנו הצדדים בדרכים להרחבת שיתופי הפעולה ובקידום מהלכים שיחזקו את מעמדו של עמק הירדן כיעד מוביל לתיירות בינלאומית, תוך חשיפת הנכסים הייחודיים של האזור לקהלים חדשים מרחבי העולם. כמו כן עלו לדיון נושא תיירות הצליינים וקידום פרויקטים רב שנתיים.

 

הפגישה השבוע עם משרד התיירות.jpe